Concepten
Consumentenspaaractie

Een Conway klant vertelt: “Hiermee kan ik mijn klanten telkens enorm verrassen”

24. februari 2020

Consumentenspaaracties maken het verschil

Sinds vier jaar ontwikkelt Conway 2x per jaar een consumentenspaaractie voor zelfstandige winkeliers.
Het succes ervan toont aan dat consumenten nog steeds heel erg houden van sparen om hiermee leuke
producten te kunnen aankopen tegen een lagere prijs. Voor de winkelier is het een uitgelezen kans om
zich de onderscheiden van de concurrentie en om een antwoord te bieden op de spaaracties van de
grote retailers.

Conway voorziet alles van A tot Z: de producten, een interessant prijskaartje voor winkelier én consument, promotiemateriaal, spaarkaarten- en zegels, een display, enzovoort.

Voor een zelfstandige winkelier is het niet haalbaar dit allemaal zelf te doen voor slechts één winkelpunt.

Bovendien kan de winkelier bij de meeste acties de niet verkochte producten gratis retour geven. Nul risico dus !

„Bij elke nieuwe spaaractie krijg ik heel veel positieve reacties van mijn klanten. Ik merk ook dat ze echt wel vaker langskomen en meer kopen om sneller een volle spaarkaart te hebben.

Ons recept om hier telkens een succes van te maken, is de klanten actief hierover aanspreken en dan zijn ze snel overtuigd om mee te sparen.“

Cathy Deroey, Dagbladhandel ‘t Hoeksken in Balen

De producten waarvoor gespaard kan worden, zijn heel divers, maar steeds kwalitatief: een glazenset, plastic bewaardozen, kussens & plaids, badlinnen, servies.

We zoeken heel zorgvuldig naar de juiste producten. Ze moeten kwalitatief zijn en een breed publiek kunnen aanspreken.

Baroli – 2017

De Witte Lietaer – 2018

Salt&Pepper – 2020