Spaaracties voor de consument, van A tot Z uitgewerkt voor onze klanten

Spaaracties voor de consument, van A tot Z uitgewerkt voor onze klanten

Consumentenspaaracties maken het verschil

We starten met een nieuwe consumentenspaaractie. Het is maar liefst al de 9de actie. Deze keer kunnen de klanten van onze klanten sparen voor kwalitatief bestek, placemats en glasonderzetters van Salt & Pepper.

Met deze spaaracties faciliteert Conway de zelfstandige klanten. Het is voor hen immers helemaal niet haalbaar om zelf een spaaractie op te zetten voor één winkelpunt. Dankzij ons concept kunnen ze dit toch aanbieden aan hun meest trouwe cliënteel, en zich hiermee onderscheiden van zowel de grote retailers als hun directe concurrenten in de buurt.

Binnen dit concept draait voor ons alles rond ‘Your most convenient partner’ zijn voor onze klanten. We detecteren de behoefte van de consument en denken mee met de winkeliers. We gaan op zoek naar kwalitatieve en aantrekkelijke geschenkartikelen die een breed publiek kan aanspreken en voldoen aan de logistieke vereisten. Vervolgens ontwikkelen we een vloerdisplay, promotiemateriaal, spaarkaarten en spaarzegels.

Salt&Pepper - Bestek

“Het is ontzettend leuk om dit te kunnen doen voor onze klanten. Bij elke actie voel ik hun enthousiasme. Ze appreciëren het enorm dat Conway er niet alleen is voor hun daily business, maar hen ook helpt met deze extra service. Met deze unieke acties kunnen ze hun klantengetrouwheid verder versterken, wat zeker voor zelfstandige winkelpunten erg belangrijk is”
- vertelt Sophie Vanwingene van het Conway marketingteam.

Conway kan dus zijn klanten een totaalpakket aanbieden. Meer nog, we nemen zelfs alle risico weg: ze kunnen de resterende artikelen retour geven en we betalen ze terug. Dit is wat we het ‘volledig ontzorgen van onze klanten’ noemen, de Conway missie.

Salt&Pepper - Placemats

Salt&Pepper - Combi

Contactpersoon
Conway – The Convenience Company