Klant aan het woord: “Van de bestelling tot de levering en de facturatie kunnen we op jullie vertrouwen.”

Klant aan het woord: “Van de bestelling tot de levering en de facturatie kunnen we op jullie vertrouwen.”

De Loft en Conway hebben al tientallen jaren een goede relatie. Wat vinden jullie van onze samenwerking?

Alles verloopt gewoonweg heel correct. Van de bestelling tot de levering en de facturatie kunnen we op jullie vertrouwen. Omdat we over veel centen spreken, is dit heel aangenaam. Jullie nemen jullie verantwoordelijkheid op en werken heel snel. Wij zorgen er voor dat we op tijd betalen en zo is de sfeer altijd goed. We zijn lang niet de enige klant bij jullie, maar toch voelen we ons uniek. Dat komt ook door Sofie (customer developer Conway), met wie we na al die jaren een hechte band hebben opgebouwd. Die persoonlijke touch maakt het voor ons helemaal af.

De Loft - Press & Bookshop
Ulrike & Sven

Ook langs onze kant zijn we enorm blij met deze samenwerking. Jullie maken volop gebruik van ons brede assortiment.

Conway heeft inderdaad een zeer uitgebreid gamma artikelen, waar we absoluut nood aan hebben. Ik bestel vaak nieuwigheden en experimenteer er op los. Innovatie is belangrijk in onze branche en het is top dat Conway ons hierbij steunt. Je mag nooit bang zijn om dingen uit te proberen. Ik stap zelf regelmatig een krantenwinkel binnen om ideeën op te doen. We zijn altijd op zoek naar concepten met winstmarge en Conway stelt deze ook zelf voor. Jullie denken steeds actief met ons mee.

De Loft bestaat al sinds 1953 en kent met jullie de derde generatie. Hoe zorgen jullie na 68 jaar nog steeds voor een bruisende familiezaak?

We hebben een hele sterke band opgebouwd met onze klanten. Ik ben enorm trots op wat mijn familie hier heeft neergezet. We zijn geen enkele dag gesloten en willen oprecht altijd goedgezind in de winkel staan. We zien de kinderen die vroeger snoep kwamen halen, vandaag lottotickets kopen. Daar wordt een mens vrolijk van. Helaas zie je soms ook vaste klanten na meer dan dertig jaar niet meer komen. Dat is hard. Op sociale media spreek ik trouwens eigenlijk nooit over “klanten” maar veel vaker over vrienden. Zo is de sfeer bij ons. Je komt hier niet enkel om iets te kopen, maar ook voor de babbel. Wij kunnen vertrouwen op onze hechte kern en dat is niet zomaar.

Het is leuk om die interactie langs jullie kant te merken, zowel met jullie klanten als met ons. Je kan het sociale aspect als winkel niet onderschatten.

Klopt volledig. De sociale events die Conway organiseert, zijn voor ons altijd interessant. We hopen om in de toekomst opnieuw op een gezellige manier te kunnen netwerken. Een aangename omgeving is belangrijk om over de gang van zaken te kunnen praten en net als Conway denken wij steeds vooruit.

Wat zijn jullie toekomstplannen en hoe kan Conway jullie hierbij helpen?

We hoeven niet nog groter te worden, maar willen wel graag onze winstmarges verbeteren. Als ik daarvoor nog ergens een muur moet inslaan, dan is dat maar zo (lacht). We passen ons steeds aan en daar vragen we graag jullie expertise bij. Soms raden jullie iets af, soms geven jullie een duw in de juiste richting.

Contactpersoon
Conway – The Convenience Company