DTS

Delivery Tracking System

DTS

Delivery Tracking System

We laten jou heel precies weten wanneer we bij jou leveren

Bij Conway hechten we veel belang aan een uitstekende klantenervaring. Als “Your most convenient partner” optimaliseren we continue onze service. Voor onze klanten is het onder andere belangrijk te weten wanneer precies we zullen leveren. Om aan die klantenvraag te voldoen, hebben we het Delivery Tracking System (DTS) ontwikkeld.

Onze klanten wisten al langer in welk leverblok ze hun bestelling mochten verwachten. Via het nieuwe delivery tracking portaal kunnen ze nu in realtime de status van hun levering opvolgen. We bevestigen dat hun bestelling is klaargezet. In een volgende stap geven we aan hoe laat precies we er zullen zijn. Er wordt daarbij rekening gehouden met de verkeerssituatie en het verloop van de route.

De klant kan er voor kiezen mails of sms-en te ontvangen om op de hoogte te blijven. Willen ze een melding krijgen als de levering er binnen een halfuur is? Of enkel bij een onverwachte vertraging? De keuze is aan de klant.

Conway helpt op deze manier zijn klanten met het makkelijker maken van de dagelijkse planning en met het inzetten van hun personeel. Het DTS-portaal is 24/7 beschikbaar en makkelijk bruikbaar via PC en smartphone. Dankzij DTS maken we het alweer een stukje makkelijker en duidelijker voor onze klanten. Op dit moment is DTS al beschikbaar voor alle klanten die geleverd worden vanuit het distributiecentrum van Temse. In het najaar zal dit ook het geval zijn voor de klanten van het distributiecentrum van Courcelles.

www.delivery.conway.be

Meer weten? Contacteer onze klantendienst.

Contactpersoon
Conway – The Convenience Company