Wij zoeken: IT Servicedesk medewerker

 

Reageer op deze vacature

Wij zoeken: IT Servicedesk medewerker

 

IT Servicedesk medewerker

Geeft het jou grote voldoening als je ziet dat jouw IT-inspanningen leiden tot gelukkige klanten en medewerkers?
Ben je communicatief, hou je van lekker snel en de ene uitdaging na de andere?

Dan ben jij onze ‘most convenient’ Information Technology Helpdesk medewerker!

Wat is jouw rol?

Je zorgt ervoor dat er een feilloze werking van de informatie-infrastructuur kan gewaarborgd worden.
Dit doe je door actief te luisteren, proactief en probleemoplossend te denken,
maar uiteraard ook door operationeel de handen uit de mouwen te steken.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je biedt ondersteuning voor onze ERP systemen, picking-systemen en mobiele devices.
  • Je houdt het computerpark up-to-date en bent mee verantwoordelijk voor de uitbreiding hiervan.
  • Met je technische knowhow ondersteun je telefonisch interne en externe klanten op een klantvriendelijke manier.
  • Sta je voor een grote uitdaging die lokaal niet opgelost kan worden? Dan ben jij diegene die contact opneemt met je IT-collega’s in Nederland en/of Duitsland waarbij je zorgt voor een adequate opvolging.
  • Diverse administratieve taken? Die horen er ook bij.

 

Wie ben jij?

  • Natuurlijk heb je een grondige IT-kennis, verworven via een opleiding of ervaring.
  • Je beschikt over een goede kennis van de courante softwarepakketten. Kennis van Office 365 en Windows 10 is noodzakelijk.
  • In team werken vind je fijn, maar het schrikt je ook niet af om zelfstandig je werk tot een goed einde te brengen.
  • Daarnaast ben je communicatief en helpt iedereen met de glimlach.
  • Je motivatie zorgt ervoor dat je steeds paraat staat, ook al duurt je werkdag dan eens wat langer.
  • De Franse, Engelse en uiteraard Nederlandse taal heb je vlot onder de knie.
  • Een rijbewijs B zal je zeker en vast nodig hebben om onze collega’s in Courcelles te bezoeken, alsook onze externe klanten.

Daarnaast zoeken we medewerkers die helemaal passen in het Conway-DNA :

  • Vriendelijk:
    We zijn vriendelijk voor onze klanten en voor elkaar. We hebben respect voor iedereen. We werken open en constructief met elkaar samen.
  • Energiek:
    We starten elke dag met volle goesting. We motiveren en inspireren elkaar. We werken graag hard, maar altijd met een smile op ons gezicht.
  • Betrouwbaar:
    Onze klanten kunnen op ons rekenen. We staan klaar, elke dag opnieuw, om hen de best mogelijke service te bieden. We staan ook klaar voor elkaar en bieden onze collega’s hulp en ondersteuning waar nodig.

Waarom wij your most convenient employer zijn

  • Je komt terecht in een stabiele, groeiende en ambitieuze organisatie met oog voor de werknemers
  • Je wordt gestimuleerd in je eigen verdere ontwikkeling
  • Je bent geen nummer maar maakt deel uit van de Conway-familie

Steven Van Krunckelsven (Teamleader IT Support)

“Op de afdeling IT Support leer je heel probleemoplossend denken. Je krijgt een gevarieerd takenpakket en elke dag brengt nieuwe verrassingen. Als IT-medewerker ben je behulpzaam ingesteld. Wij zetten ons in voor anderen. Dat wil zeggen dat wij het noodzakelijke doen zodat iedereen makkelijk z’n werk kan doen. De groepssfeer binnen IT is voor mij heel belangrijk, en dat zit hier zeker goed! In een groeiend bedrijf komen er steeds nieuwe uitdagingen naar boven. Wij bijten ons hier graag in vast.”

Je krijgt een gevarieerd takenpakket en elke dag brengt nieuwe verrassingen.
Steven Van Krunckelsven (Teamleader IT Support)