IT Servicedesk medewerker
Geeft het jou grote voldoening als je ziet dat jouw IT-inspanningen leiden tot gelukkige klanten en medewerkers?
Ben je communicatief, hou je van lekker snel en de ene uitdaging na de andere?
Dan ben jij onze ‘most convenient’ Information Technology Helpdesk medewerker!
Wat is jouw rol?
Je zorgt ervoor dat er een feilloze werking van de informatie-infrastructuur kan gewaarborgd worden.
Dit doe je door actief te luisteren, proactief en probleemoplossend te denken,
maar uiteraard ook door operationeel de handen uit de mouwen te steken.
Wat verwachten wij van jou?
- Je biedt ondersteuning voor onze ERP systemen, picking-systemen en mobiele devices.
- Je houdt het computerpark up-to-date en bent mee verantwoordelijk voor de uitbreiding hiervan.
- Met je technische knowhow ondersteun je telefonisch interne en externe klanten op een klantvriendelijke manier.
- Sta je voor een grote uitdaging die lokaal niet opgelost kan worden? Dan ben jij diegene die contact opneemt met je IT-collega’s in Nederland en/of Duitsland waarbij je zorgt voor een adequate opvolging.
- Diverse administratieve taken? Die horen er ook bij.